joi, 5 iulie 2018

Perioada de practica

       In timp de trei saptamani dupa terminarea anului scolar, aveam practica. Eu aceste trei saptamani le-am petrecut in Cheriu la Kogayon Studio.
       Dupa o vizita la aceasta firma insotit de dirigintele meu, stiam ca vreau sa imi petrec acolo timpul si sa dobandesc cat mai multa experienta. 
         Din fericire, angajatii erau de treaba si ne-am imprietenit repede si erau dispusi sa ma invete tot ce pot. Asa am invatat cum se imprima pe diferite materiale textile, cum se fac banner-ele, cum functioneaza diferitele imprimante pe care lefolosesc ei, cum se foloseste Corel si multe alte lucruri care nu fac parte neaparat din acest domeniu.
         Ultima saptamana ii pe terminate, dar dand dovada de seriozitate, au vazut potential in mine si am primit sansa sa ii ajut si in continuare.
           Asa dar voi continua sa acumulez experienta si in timpul verii lucrand acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu