marți, 27 iunie 2017

La "practica"

         Aztazi am avut partede prima zi de practica din viata mea. Nu am facut mare lucru, dar mau luat transpiratiile din cauza caldurii in sala.
        Domnul Diriginte ne-a impartit in doua grupe pentru curatarea cat mai rapida a calculatoarelor. Prima grupa( din care faceam parte) au dezasamblat calculatoarele, le-au pus in ordine si au curatat mesele si cablurile. Intre timp cei din a doua grupa curatau calculatoarele pe interior cu ajutorul unei
 pensule si un aspirator.
         Eu personal am luat calculatoarele si am creat un sistem dupa care le-am pus in ordine astfel stiind care de care masa apartine. Dupa ce am terminat cu astea, am mai ajutat si cu altele cum ar fi: Stersul pe jos, curatarea meselor, mutarea meselor, curatarea cablurilor, reasamblarea calculatoarelor etc.
        Le datorez multumiri speciale celor doi din spatele meu, cei doi eliti, deoarece ei m-au ajutat cel mai mult. Cu ajutorul lor am apucat sa ne terminam treaba foarte repede. Aceasta zi a fost plina de bucurie.
   Echipa mea: Bena Calin
                        Monenciu David
                        Pantis David
                        Pop Eric 
                        Popovici George
Articolul Observatorului: Szitko Veronica 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu