luni, 20 noiembrie 2017

Ce mi-a adus Weekend-ul



Spre norocul nostru am avut un weekend prelungit deoarece din cauza cercurilor pedagogice in ziua de vineri 17.11.2017 s-au suspendat orele.

In sfarsit am putut sa ma odihnesc si sa uit de oboseala navetei pentru o zi. Dupa ce m-am trezit la ora unu am servit masa ca un mic rege. Din pacate si micul rege a trebuit sa lucreze si sa termine treburile din jurul casei. Cand am terminat am decis ca cea mai productiva activitate pe care as putea sa o fac este pierderea timpului in fata calculatorului jucanduma. Cum apuca sa se intunece deja tovarasii mei au inceput sa faca planuri pentru acea seara. Pentru ca nu prea aveam optiuni am iesit la un suc sa dezbatem probleme politice din tara. In final am ajuns la concluzia ca daca noi am fi la putere ne-am distra pe banii statului.

In concluzie weekend-ul mi-a adus niste conversatii de calitate cu bunii mei tovarasi si sper ca asa va fi si weekend-ul urmator.

5 comentarii: