luni, 7 mai 2018

Inaburirea scolii

      La inceputul acestei ore de curs, dirigintele nostru nea intrebat ce parere avem despre aprobarea folosirii tigarilor electronice in scoala. Sincer nu cred ca ar fi posibil acest lucru, dar o sa argumentez si parerea mea.
      Fiind fumator, si eu am incercat tigara electronica. Am ajuns sa o folosesc frecvent pentru o perioada indelungata. Eu personal cred ca ar fi ok daca s-ar putea folosi in scoala. Nu face mizerie, nu are miros neplacut, si eu cred ca ii mai "sanatos" un pic decat tigara obisnuita.
       Eu cand eram fumator de tigara electronica, imi simteam plamanii mai liberi si nu tuseam deloc ca si majoritatea fumatorilor de tigara obisnuita. Din punctul meu de vedere nu ar fi deloc rau daca s-ar legaliza folosirea acestora in scoli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu